středa, března 19, 2008

Zmrzlina (to jako já)

Ráno jdu vynést koš - a ejhle, prší. Takže jsem se pěkně převlekl, protože sedět v kanceláři ve zpoceném a ještě k tomu mokrém nemusím. Samozřejmě, že než jsem vyšel, tak přestalo a tak jsem bundu táhl zbytečně. Nicméně Meteo France, které věřím čím dál míň hlásí na večer i nějaké bouřky, tak ji třeba ještě využiji.

V kanceláři pořád topím a mám z toho takový divný pocit - je to přesně tak, jak zněl minulý nadpis. Když se pohybuju, tak je mi teplo snad i na tričko, ale jak sednu, tak na sebe musím soukat košile a svetry a k tomu ještě zapínat to topení. Nevím, jestli to dělá vyšší vlhkost v posledních dnech (díky za ni!) nebo co. Nicméně doma pořád spím s otevřeným oknem, občas sice musím zalézt do spacáku, protože pod těma několika dekama to není ono.

Což nevím, jestli jsem zmiňoval, nicméně: pokud tady budete někdy spát, tak nečekejte žádnou peřinu. Maximálně polštář a i s tím na mě tentokráte šetřili. Místo peřiny dostanete několik dek a je jen na vás, abyste to na sebe nějak navrstvili a nezmrzli. Teda, můj problém není až tak to zmrznutí, můj problém je udržet všechny ty vrstvy na sobě. Myslím, že se to většinou řeší tak, že se okraje dek dají pod matraci, jenže to se zase člověk nemůže pořádně zachumlat. Dlužno podotknout, že podobný systém na mě zkoušeli aplikovat i v Portugalsku.

Nevýhodou spaní při otevřeném okně je poměrně velký hluk z ulice. Tentokráte totiž bydlím v přízemí a moje jediné okno je obráceno do ulice, takže mám všechno z první ruky. Asi tak do půlnoci to jsou chodci a pejskaři, nicméně největší ocenění si zaslouží popeláři, kteří jezdí pravidelně mezi čtvrtou a pátou hodinou ranní. Naštěstí potom ještě většinou zaspím.

A krom toho přemýšlím, že bych někoho z vás zkusil přemluvit na poslání balíčku. Zatím jsem si vzpomněl na sluneční brýle, nějakou lehčí pokrývku hlavy (nejlépe tak, aby šla přes uši (HAD?)), B-komplex, hořčík, meduňku a možná ještě nějaký bylinkový čaj. Co vy na to?

Daniel mi stále neposílá slíbený článek (resp. kdo ví, kam mi to posílá), tak už se asi pomalu začnu chystat na oběd. Dneska máme steak a hranolky, takže bych si měl nacvičit správnou výslovnost "bien cuit".

Žádné komentáře: