pátek, března 14, 2008

Ženská ruka se pozná

Tak zase bydlím v Mirasolu. Tentokrát tady se mnou bydlí nějaký manželský pár - alespoň co jsem pochopil. Teda zatím jsem viděl jen tu paní, ta vypadá docela sympaticky - a umí anglicky (což tady vůbec není samozřejmé). A koupil jsem si čaj Lipton Nuit tranquille, což se dá přeložit jako "pokojná noc". Tak jsem zvědav. Krom toho jsem si koupil ústní vodu, šampon a sprchové mléko, což je asi chyba, páč pokud tomu dobře rozumím, tak sprchové mléko není tekuté mýdlo ale je to spíš něco jako mléko poté, co sprchu opustíte. Kdo poradí, prosím?!?

---

V noci trošku pršelo, i když předpověď hlásila jasnou noc. Takže nakonec dobře, že jsem si nehrál na tvrďáka a nešel spát na nějakou tu vyhlídku. Ráno jsem dorazil poslední rohlíky a vyrazil do práce. Tradiční paranoia, jestli jsem zavřel vchodové dveře se opět konala, ale nevyměkl jsem, a pokračoval pěšky do práce (tentokrát tady není Manuel, takže to budu - doufám - vždycky šlapat). Ovšem to, že jsem se nevrátil, zřejmě nebylo dobře - zapomněl jsem dole šňůru k počítači. No, nevadí. A kupodivu se mi nešlo až tak špatně, i když je to docela nahoru. Dopodlední porada, co a jak byla taková poměrně rozpačitá, pořádně jsme nevěděli, od čeho se odpíchnout. Ale nakonec jsme se na něčem dohodli, legrace byla, že hnedka první model, co jsme spočítali, dal docela sympatické výsledky. Když neobjevíme nic jiného, tak bychom mohli publikovat tohleto. Dokonce i ten prach, se kterým počítáme, ne nám moc nevypařuje. A kupodivu se to zdá být i kompatibilní s polarimetrickými měřeními, takže co víc si přát. (Snad jen mít napsaný článek a mít napsanou disertaci. To první se ale taky blíží, Daniel něco sepsal, což je na jednu stranu fajn, na druhou stranu jsem se s tím chtěl poprat sám. No, nevadí, však já si ještě nejspíš užiju s psi Persei.)

Dokonce jsem si i koupil stravenky - příjemně překvapila cena, zatímco jsem na podzim platil něco přes 4 Eura, teď mi je sekretářka prodala za rovné 4. A oběd jsem docela vychytal, byly nějaké mořské plody v těstíčku s zelenými fazulovými lusky, já k tomu samozřejmě baštil bagetu, navíc se zadařilo i jablečné pyré, česnekový sýr a tuňákový salát. Nu, tentokrát jsem to vychytal.

Odpoledne je už takové spíš oddechové, sedím u počítače a čekám, až se spočítají modely a mezitím si čtu články a tisknu aktuální jízdní řády. To jsem zvědav, kde zítra skončím...

---

Jinak "doma", tím myslím v Mirasolu, je docela poznat, že je zde přítomna nějaká dospělá žena. Všechny hrnce jsou naleštěné, utěrky vzorně poskládané, je tam zavedený nový (fungující) systém odkapávání... Prostě docela pokrok, kterého nebyl Manuel schopen za půl roku (a já za dva měsíce).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

lia: zdravím na Mirasol:)
co přesně je na tom sprchovém mléce napsáno? dneska už se tělová mléka, másla, ba i jogurty používají v rozličných fázích péče o tělo, takže nemusí být nic ztraceno ;)

Ježo řekl(a)...

Oooo... děkuju za komentář. Já to teda používám normálně do sprchy a je na tom napsané něco jako hydratující sprchové mléko s olivovým olejem.. Tak snad mi žádná část těla neupadne...

Anonymní řekl(a)...

lia: tak toho bych se nebála, jestli je tam "sprchové", bude to do sprchy, ne po...:)