pondělí, března 17, 2008

Jsme blízko a nevíme kudy kam

Tak mi začal další pracovní týden. Postupně jsem dostal kancelář a funkční připojení k internetu a tak jsem se mohl vrhnout do díla. No, ehm. Poslední výsledky (ke kterým jsme přišli jen tak náhodou) se už zdají být přiměřeně dobré. Samozřejmě, chtělo by to ještě trochu vylepšit - otázka, na kterou zatím nikdo neumí odpovědět, je "jak to vylepšit tak, aby se výsledek nezhoršil". A tak tápu, tápeš, tápeme a víceméně nazdařbůh zkoušíme co nás napadne.

Jak říkám, mám kancelář. Velkou, slouží jako místnost pro stážisty. Akorát je v ní docela zima, kolem poledne jsem oknem pouštěl teplý vzduch dovnitř, abych se alespoň trošku zahřál. Holt na košili s krátkým rukávem to tady asi ještě není. Po čase, kdy už ani svetr nepomáhal a začal jsem cíti něco podezřelého v krku, mě napadlo prohledat všechny stěny, jestli tam náhodou není topení. Kupodivu bylo a kupodivu se mi ho podarilo i zprovoznit. Tak teď už je tady kosa jenom mírná. Zítra holt přijdu ve flanelce a bude!

Žádné komentáře: