čtvrtek, března 20, 2008

Začala sezóna

Turistická. To znamená, že z relativně klidného (pomineme-li jižanský temperament) městečka se stává městečko turistů, akcí a atrakcí. Jako například kolotoč. Už zase premává. Navíc tady budou nějaké motorkářské závody a tak je tady víc než dost španělů a angličanů. Víc národností jsem si na SPZkách nevšiml.

Cestou z práce mě u jednoho domu, kde dřív bydleli dva nervózní psi, začala doprovázet koza. Hnědá. Ráno mě jen tak okukovala, nicméně teď, odpoledne, když jsem se vracel dolů do města, za mnou seběhla a poctivě mě doprovázela podél celé délky plotu. I zamečela - asi čekala, že dostane něco dobrého. Nedostala, chudinka. Asi bych si ji měl víc předcházet, ti uřvaní psi se mi pranic nelíbili.

Jinak se vrátili oba manželé z Bruselu. Přiletěli asi před hodinou, Marcelo (ale jak se to vyslovuje, to vám nepovím -prostě nějakou velice podivnou portugalskou výslovností) zná Ondřejov i mého vedoucího a vypadá jako velice příjemný chlapík.

Cestou z práce jsem váhal, jestli si nemám jít něco koupit na nervy a zlepšení nálady. Třeba čokoládu. Ale nevím, myslíte, že si můžu dovolit tolik utrácet, zvlášť, když mám pozastavené stipendium a ještě mi nedošla záloha na pracovní cestu?

Žádné komentáře: