úterý, března 18, 2008

Smrádek, ale teploučko

Na přivítanou v kanceláři mě kopla zásuvka, když jsem přetahoval počítač. Ale jinak v pohodě. Ráno dokonce i pracuju, hned je ta pracovní morálka jiná, když mám vypnutý internetový prohlížeč a ICQ. Asi to budu muset praktikovat častěji. K obědu piza, dle očekávání je to jedno z těch slabších jídel, zítra mě čeká steak a ve čtvrtek nejspíš bude nějaká specialitka. Ale co by člověk nechtěl za 3 Eura... Odpoledne jsem v rámci odpočinku dočetl Přípluvův cestopis z Laponska, asi to tam bylo docela drsné. Ale alespoň si užil trošku zimy a polární záře.

... a právě mi zavolal Olivier, že prý je něco blbě v mém skriptu. A taky že bylo, sice jen taková malá drobnůstka, ale řeší to docela dost divných věcí. I z toho mám radost, resp. ulevilo se mi, že to nenapáchalo větší škody.

Jsem dneska nějaký unavený (že by to bylo tím, že jsem opravdu něco dělal?), a tak asi brzo zalehnu. Dobrou noc!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

lia: jojo, vliv icq na pracovní morálku je dobře znám :) ale občas si ho zapni, ráda bych tě "viděla" ;)