sobota, listopadu 22, 2008

Pracovní sobota

Únava se mě pořád nějak drží a tak raději nepodnikám uspokojující blbosti a místo toho sedím na židli a pracuju (i když upřímně, nejraději bych se svalil vedle na postel).

Kdo zná moji nechuť ke změnám v bytě, ten by se divil - dneska ráno mi došla trpělivost s mým pokojem a začal jsem stěhovat. Postel naprostředku mi neskutečně lezla na nervy a tak jsem ji přemístil do rožku u dveří, získal jsem tím jednu zásuvku a vypínač světla nadosah. Teď jen přemýšlím, kam přesunout stůl tak, aby mi na něj nesvítilo slunce.

Osazenstvo Mirasolu prošlo drastickou redukcí - dneska odjela Natalia se svým manželem - teda spíš manžel Natalie se svojí ženou. Zbyla tady jen turkyně Baraka (či jak se píše) a alžírec Mammar - oba naštěstí mluví anglicky, takže se i dorozumíme.

To už je jedenáct? No, alespoň že grafy mám už nakreslené...

Žádné komentáře: