čtvrtek, října 23, 2008

Rozmazat!!!

Tož takhle jsem se už dlouho nenaštval. Na koho. Na rakouské dráhy, Ébébé.

Tož jsem si takhle říkal, že bych zase někam vyrazil - něco jako Alpy reloaded. A tak jsem serfoval po stránkách a zaujala mně tam jedna nabídečka, takový angebótek jeden, SparScheine Night, bratu devatenáct unijních zlatek za jednu cestu, když člověk jede z Vídně do Bludenz, takové durch Oesterreichs, to už se vyplatí, ni? A tak jsem vytasil platební kartu, že jdeme objednávat. Vše vypadá v pohodě, dokonce pět volných míst, dokonce i v Abteilwagen, tak už zadám jméno, číslo karty a že se posunu na další stránku. I tam vše v pohodě, když v tom... červená písmenka, ne největší, erhéhte prajs, důvod neznámý a místo 19 Euro se mi to chystá strhnout necelých 85 Euro. Naštěstí prst na myšítku se zastaví včas a z karty se nic nestrhne... Fuj!

Takže vážení a milí jižní ajznboňáci, takovéhe fóry si strčte za klobouk, který si můžete nacpat i do té vaší fujary. Když už dám nějakej ten angebót, a když už mi napíšete, že i nějaké fraje plece máte, tak už byste mi to snad mohli i odkejvnout, ne? A ne, docela podrazácky měnit cenu v poslením kroku. To je trošku nesportovní, nicht wahr?

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jeden z dneška - jel jsem na otočku Ústí. Když pominu ranní nečekání přípoje na draka, tak na zpáteční cestě jsem si vzpomněl na mladá léta - když jsem ve vlaku sedával na uličce na báglu. Ještě že to pendolíno má koberce - jinak bych si asi nachladil zadek...

Ježo řekl(a)...

@mates: nejsou v Pendolinu povinné rezervace?

Anonymní řekl(a)...

jenom na Slovenskou strelu, tenhle byl k dispozici pro každého...