čtvrtek, října 30, 2008

Nová zubařka

Tak mám novou paní zubařku. Na doporučení Sovičky jsem se zvrhl a přehlásil se z Králova Pole do středu města s očekáváním, že si konečně dám zuby do pořádku a že už mě nečekají takové pohromy jako 4 kazy za půl roku. A včera konečně nastal den D, okamžik O, kdy jsem asi po sedmi měsících usedl znovu do zubařského křesla...

A bylo to docela normální. Vyplynulo z toho, že s mými zuby to není tak špatné, jak jsem si myslel, paní doktorka mě převrtala jednu plombu, vysvětlila mi, kde je problém a co s ním dělat a dosti se podivila, že jsem přešel od jedné zubařky k druhé prakticky bez objektivního důvodu. Když o tom tak přemýšlím, tak ona ta předchozí asi nebyla až tak špatná - ale u ní jsem jako pacient nevěděl co a jak. Prostě jakoby ona žila ještě v přesvědčení, že pacienti k ní chodí ,,za trest" nebo "že musí" a ne kvůli tomu mít zuby v pořádku. Jediný výrazný rozdíl mezi paními doktorkami je v komunikaci - ale i tak si myslím, že se to vyplatí.

Žádné komentáře: