čtvrtek, října 16, 2008

Horkýže slíže

Oj! To jsem zase jednou klesnul o deset levelů níž! Ale je to tak: asi jsem pochopil, o čem jsou Horkýže slíže. Přiznávám se, že jsem hodně dlouho (prakticky až do dneska) na ně hleděl skrz prsty, nicméně dneska jsem se docela náhodou dostal k jednomu youtube videu a díky němu už asi chápu. Samozřejmě, že jsem se nedostal dál než za tři nejpopulárnější písničky.

(Teda, stále to považuju za kravinu, nicméně jejich drsné satiře rozumím. Akorát nechápu, jak se mohli stát tak populární.)

Takže - na vlastní nebezpečí (youtube linky): R'n'B Soul, příp. Banda tupých hláv ... a další si v případě zájmu jistě najdete sami.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nechápeš jak můžou být tak populární? A slovo "Lunetic" už's slyšel?!!

Ježo řekl(a)...

Jenže tohle nejsou Lunetic. Lunetic byl čistě marketingový produkt, zaměřený na cílovou skupinu. Tohle je... no řekněme, že první odkazovaná písnička je - dle mého názoru - pěkná karikatura výše zmíněných hudebních stylů, druhý odkaz je karikatura hudebního průmyslu jako celku. Alespoň já to v tom našel. A k popularitě: jasně, člověk se tomu zasměje, když to vidí v novinách nebo narazí na internetu. Ale dávat si to (přeneseně) jako obraz do obýváku?