pondělí, října 20, 2008

Poděkování

Vážení voliči a voličky (myslím i vás, co jste k volbám nešli),

chtěl bych vám upřímně poděkovat - lepší průplesk a lepší motivaci k dokončení disertační práce bych hledal těžko.

Váš Ježo

P.S. Dneska ráno jsem zaslechl, že pan Bém už na hradě sondoval, co má pan prezident v úmyslu v případě, že bude vyslovena nedůvěra vládě. Nejsem expertem na ústavu a tak nevím, jaké jsou poté možnosti, nicméně velice mi to připomíná pokus o domluvený puč či převrat uvnitř ODS, kdy je nutné odstranit Topolánka, aby se dostali k veslu schopnější. V (bledě) modrém mi to připomíná nahrazení Špidly Grossem v oranžovém táboře. Ano, pan Bém je velice schopen, pravděpodobně touží po rozšíření spolupráce s panem Paroubkem, kterou si už vyzkoušel na pražském magistrátě.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Žádná kaše není tak horká, jak se vaří - myslím, že tak, jako parouBack
neustál své prohry tak ještě méně ustál své vítězství - budu citovat - jen mne strašným způsobem vytáčejí média, která do omrzení omílají Topolánkův zvednutý prostředník, ale (až na výjimky) o puchejřově označení 60 procent voličů za stupidy ani nežvejknou.
A ještě jedno vyčtené moudro:
2008: vládne ODS, ČSSD 36% ODS 24% a socani řvou něco o odstupování.
2004: vládne ČSSD, ODS 36% ČSSD 14% (a socani vesele vládli dál, jako by se nechumelilo)
Holt Quot licet parouback, non licet topol (i když topolánka opravdu nemusím)

Anonymní řekl(a)...

Trochu's mne nakopl - tak jsem se vycenil i já...