pátek, prosince 12, 2008

Otvírat citronku hasákem

Jsem ve Francii, v městečku, kde už jsem půl roku žil a mám jet domů. Jsem v tamější práci, loučím se s kolegy, potom jdeme na nějaký oběd / nějaké pohoštění, tam se znovu loučím s kolegy a jdu dolů do města. Procházím se po Bd Jeux de Ballon, dívám se na ten dvrkot v ulicích a v tom je poledne a z autobusového nádraží za chvíli odjíždí poslední autobus, kterým ještě stíhám dojet na letiště (odlet mám jako posledně v 14:10), jenže já ještě nemám zavazadlo a tak jdu na ubytovnu si vzít věci. Jdu cestou jako obvykle, jenže tam, kde má být ubytovna, tak nic není, obcházím blok domů, zbývající domy jsou mi povědomé (i když vůbec nezapadají do jižní Francie), ale ten můj vchod prostě někam zmizel. Ptám se jedné ženské, dokonce i moje francouzština ve snu funguje (huit Bd Emile Zola), jenže ženská je ruska z nějakého města začínajícího na 'L' a ukazuje mi kde je číslo 7 a že číslo 8 je logicky tady. A potom se probouzím.

A ta citronka? No schválně, co byste dělali vy na mém místě, když si před tím na jejím uzávěru nejdřív málem zlomíte prsty a potom vylomíte zuby?

Žádné komentáře: