úterý, prosince 02, 2008

32 je moje oblíbené číslo, linka 41 jezdí domů

...teda, měl bych správně říct, že k rodičům.

A linka LH41xx mě vzala do Mnichova, linka LH32xx do Prahy. Vše do sebe krásně pasuje.

Letěli jsme tentokráte malými letadélky, ne velkýma (no dobře, tak nejsou velké) transportérama lidí typu Airbus 320+/-1 a bylo to fajn. Cesta do Mnichova mohla být nádherná, bohužel kvůli mrakům jsme viděli jen pár hor z Přímořských Alp a potom pár ůdolí kolem Innsbrucku. I tak jsem stihl identifikovat Cukrovou homoli a Habicht ve Štubajkách a Planspitze nad Innsbruckem. Mnichov jako letiště mi přišel velice příjemný, připadá mi, že je i o mnoho modernější než frankfurtská tepna - i třeba návrhem runwayí. Z Mnichova do Prahy jsme letěli s Air Dolomiti, byla to velice příjemná změna po všech těch Lufthansách a Lufthansách Regional - zejména co se týče občerstvení; místo obligátní bagetky se sýrem nebo šunkou a čokoládovou tyčinkou jsme totiž dostali krabičku (!) s jogurtem, jakýmisi sušenkami a něčím sladkým. A balenou vodu. A jedna letuška docela sympatická (dokonce Italka) a měla vlasy až skoro po zadek. A taky jí byly vidět kalhotky, když se shýbala k dolním patrům vozíku s občerstvením. Bohužel si toho všimla i druhá letuška... (Komentář pro případné poznámky: ano, jsem chlap a nestydím se za to!)

V Praze potom zavazadla asi tři minuty po dojití k pásu, jdu rovnou na autobus - jízdenku si kupuju pomocí SMS, fakt to funguje, stejně tak i rezervaci na autobus dělám pomocí telefonu. Kdyby takhle fungovalo všechno!

A teď sedím v Žlutém autobusu a využívám místní wifi k tomu, co právě čtete.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

lia: no tak vítej doma!
(a hezký kalhotky?)

Kamila řekl(a)...

Když jsem dneska jela šalinou, tak tam byl kluk, kterému koukaly trenky (modré s kostičkama) a ani nemusel nic dělat...

Anonymní řekl(a)...

2 Kakamilka: to byla prdlá guma, ne?

OT: Co se skrývá pod zkratkou HH?
Nápověda: 1.H=Helenka
2. nápověda: dnes ve 4 hodiny odpoledne
3. nápověda: 3250g

Anonymní řekl(a)...

Kdybys byl chlap a nestyděl se za to tak zachvilku nemá ani jedna letuška kalhotky na sobě. Nejlépe ve stejný čas.

V.

Kamila řekl(a)...

add mates: Nebyla. Kalhoty na pásek až pod prdelí (to jinak říct nejde) a bunda do pasu... Supr pohled při nástupu do MHD! Asi mi tato móda uniká.

Anonymní řekl(a)...

To je móda sloních zadků. Náš chlapeček zatím ani nenaznačil, že by ho zaujala - dobře ví, že bychom ho hnali svinským krokem.

Ježo řekl(a)...

Tak podle pořadí důležitosti:

@mates: Gratuluju!

@zbytek: To jsem si mohl myslet, co vás nejvíc zaujme... :D

@lia: Jestli byly hezké? Nedokážu posoudit, přece jen to byla jen chvilička.. Ale celkově to bylo pěkné.

@Kakamilka: nevím, kdo má komu závidět, jestli chlapi ženským, že mají takový výběr spodního prádla nebo naopak, že se je na co koukat. Situace mi přijde velice asymetrická, nicméně za sebe prohlašuju, že bych stejně na sebe nic jiného než klasické bavlněné boxerky nevzal.

@kakamilka, mates: Co se týče současné módy, tak se v ní opravdu nevyznám, připadám si tak o generaci zpátky, alespoň když jsem si kupoval posledně rifle, tak ze mně Sovička nemohla, protože jsem chtěl rovný střih a vysoký pás (prostě normální kalhoty), což se jí zdálo vhodné tak leda pro důchodce a možná ani to ne. Já naopak prožíval velice inovativní změnu v tom, že jsem měl poprvé rifle s cedulkou "stretch".