sobota, prosince 13, 2008

Kdo jsem a kým chci být

..aneb další pokračování úvahy na téma "šílenec, magor a extrémista".

Ano, nedá mi to spát a pořád o tom přemýšlím a neustále si kladu otázku ,,To jsem opravdu takový?". Samozřejmě, nejsem! Můj život se skládá z docela obyčejných malých dnů naplněných spánkem, jídlem, úklidem, praním, prací, školou, sledování filmů, poslouchání muziky a občasného malého výletu. Kde jsou ty strmé skály, závěje a balancování na ostrém hřebeni ve vichřici? Jen v mé fantazii. Samozřejmě, bylo v minulosti pár pokusů o realizaci, několikrát se i mé výlety přiblížily označení ,,slušná akce", ale většina z toho jsou pouze vzpomínky na bohaté roky 2002 - 2004. Kdo ví, třeba rok 2009 *) bude zase jednou ,,dobrý ročník"..

Takže: jsem šílenec, magor a extrémista? Nikoli. Pouze jím chci být.

*) Bohužel, když jsem psal tento letopočet, tak jsem se překlepl a místo 2009 jsem napsal 2209. Nezbývá než doufat, že tento nechtěný překlep nebude osudovým a nedojde naplnění. :)

Žádné komentáře: