středa, září 20, 2006

Ten správný poměr

Tak jsme přestěhovali nábytek a teď ještě musíme nastěhovat věci do něj. Ležíme takhle se Sovičkou na posteli a uvažujeme, co a jak a hlavně kam dáme, kolik skříní vyhradíme na oblečení, kolik na knihy, kolik na papíry, mapy, průvodce... A docela se shodujeme - až na to, že Sovička mluví o poměru oblečení/papíry a já naopak. Nu, co už.

Absolvoval jsem několik lékařských vyšetření, další budou následovat. Potěšující je, že ledviny mám v pořádku. Jinak jsem dostal růžové prášečky (nikoli Ibalgin), tak jsem zvědav, co to se mnou udělá.

Vánočnímu kaktusu se daří, doma mi přibyla Aloe Vera. Teda snad se tak jmenuje. Také jsme se ve škole bavili o pěstování konopí, ale k tomu, abych to prakticky realizoval, mi nejspíš chybí víc než jedna maličkost. Nicméně do pokoje bych si konečně něco zeleného mohl dát, už skoro rok staré jmelí se Šárce nějak nepozdává...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

mít v pořádku ledviny je v pořádku, ve východní medicíně prý ledviny značí vztahy :)

Ježo řekl(a)...

Dekuji za povzbuzeni, takove vzdycky potesi.. Akorat - co znaci ve vychodni filozofii vysoky krevni tlak? :)

Anonymní řekl(a)...

jsem čekala, že se zeptáš...to samozřejmě nevím, ale pokusím se zjistit...