úterý, září 12, 2006

esta tam a snad i zpátky, tentokráte do Garchingu u Mnichova (7)

Tak takhle vypada ESO z vesmiru. To jen, abyste meli predstavu, jak vypada chaoticka budova, o ktere jsem se zminil v jednom z prvnich nemeckych prispevku.

Toto je posledni nemecky prispevek. Jsem uz doma a asi nezvladnu dopsat zpetne vsechno, co se stalo. Duvod? Kdyz jsem odjizdel z Nemecka, byl jsem v pokuseni jeste se podivat do hor, bylo tak pekne... Ale velka unava z dnu stravenych pred pocitacem, ze spolecenskeho programu mi zavelela: domu! I pres to, ze v Mnichove uz zacinaly zmatky ohledne navstevy papeze.

Tak jsem tedy zpatky doma, v beznem dennim rytmu, skoda, ze jsem si nenaplanoval nejakou dovolenou, dny k ni ted primo vybizeji... Jak je asi v Tatrach? :) Nevadi. Stejne potrebuju zase neco udelat doma, ve skole... a tak vubec. Objednal jsem se ke kardiologovi, vytiskl prihlasky do autoskoly. Ted jeste zavolat k holici.

Žádné komentáře: