pondělí, září 18, 2006

...berte to jako vtip, no dobrá, ať je po Vašem, tak jako špatný vtip...

Tak tohle je úryvek z dnešního býčího horoskopu. Pln optimismu se tedy vrhám do útrob nového týdne a doufám, ze mne na jeho konci vyvrhnou celého, neporušeného, nejlépe na nějakém pěkném, slunečném místě.

O víkendu jsme nenavštívili Toulovcovy maštale, ba ani na Květnici jsme nevyšlápli. Zato jsme se v sobotu přejedli guláše a v neděli pizzy. V neděli jsme též absolvovali přestavení pokojíku, šest hodin variací, kombinací a permutací na téma nábytek s univerzalu přineslo své ovoce a pokojík teď vypadá alespoň trošku k světu. Teda když člověk pomine ty vyskládané hromady prádla, papírů a vůbec všeho možného nepořádku.

Od čtvrtka, s páteční vyjímkou běhám. Výkon stagnuje, naneštěstí jsem našel v počítači soubor s časy z minulého roku, který praví, že tenkrát jsem dal kolečko za 12 minut. Dneska za 16:36,4 s tím, že myšlenky na druhé kolo jsem zavrhl velice brzy. Ale zase je pozitivní, že poslední dny se mi daří vybíhat ještě před snídaní.

Vzpomenu si ještě na něco na závěr, ať tomuhle svému deníčku dodám nějakou pointu? Těžko. Nebo snad přece? Konečně jsem si vzpomněl, na kterou kombinaci kláves jsem si namapoval přehazování klávesnice!

Žádné komentáře: