pátek, září 15, 2006

Roste jako z vody

Vánoční kaktus. A venku je stále pěkně, sluníčko svítí, ptáci cvrlikají a sbíječka pod okny sbíjí. Koupili jsme se Sovičkou nové peřiny, otestovali je a dneska možná půjdeme plavat a zítra možná na výlet. Samozřejmě se v mezičase zhorší počasí, ale co už nadělám. A v neděli se nejspíš bude stěhovat.

Tento týden se ke mě dostala zpráva, že se příští sobotu poběží nějaký pětikilometrový běh. Zpráva mě zaujala, už jen proto, že jsem pětku párkrát zaběhl i pod půl hodiny. A tak jsem se rozhodl, že zkusím, jak jsem na tom teď, když už mám těch 81kg. No, blbě, dal jsem jen necelé 3km za čas víceméně špatný. Takže dětské vesničky svým během nejspíš nepodpořím.

Tolik průběžná zpráva stavu vody na moravských tocích, třeba někdy přijde i nějaké ucelenější povídání.

Žádné komentáře: