sobota, prosince 24, 2005

Zázraky se dějí

Onehdá se mi podařilo ,,vhodně" nakombinovat pračku tak, že vše, co z ní poté, co dokončila obvyklý prací cyklus, bylo růžové. Včetně jednoho trička - jednoho z těch významnějších. Posmutněle jsem koukal na tu růzovou spoušť a s myšlenkou ,,pozdě bycha honit" šel věšet vyprané prádlo.

O čtrnáct dní později házím teď už růžové zpocené tričko do pračky - a že je tam samá bavlna, tak to ,,ohulím" na 60stC. Za hodinku je vypráno a tak jdu opět věšet - a světe div se - růžové tričko je opět bílé.

Já vím, možná popisuju úplně běžný jev, ale pro mne to bylo dokonalé překvapení. Příjemné překvapení.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mamka říká: Šmarjá! Mám ti vyřídit, že na 60 se pere jen ložní prádlo! Trička se perou na 40, maximálně 50 stupňů a barevné a bílé prádlo se pere pochopitelně odjakživa zvlášť. Pakliže budeš prát trička na 60, za chvíli se ti buď scvrknou nebo vytahají...
TOLIKO MOUDRÁ RADA OD MÉ MOUDRÉ MAMINKY

Ježo řekl(a)...

Moje mamka zase říká, že bavlna se dá na šedesát, jen je nutné to vhodně zkombinovat (ta zapírací pračka ale byla na 45stC).