neděle, dubna 27, 2008

It's not a bug, it's a feature

...aneb co se stalo dneska ráno v kuchyni:

Marcelo: Good morning, how are you? (Dobré ráno, jak se máš?)
já: Fine. Well, lazy Sunday... (Dobře. Teda, jde na mě nedělní lenost.)
Marcelo: Well, it's Sunday! (Vždyť je neděle!)

No, a v tom mě napadlo ono okřídlené - It's not a bug, it's a feature (To není chyba, to tak má být.) Ono je asi opravdu normální být v neděli pasivní. Ale, pravda, pro mně je to nezvyk.

(Teda, od rána jsem už uklidil, zametl, vysál a vytřel pokojík, umyl boty a připravuju si obědovečeři a snad i na nějakou práci dojde - ale i tak je můj program takový, řekl bych, strašně nevýbojný.)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Netrpěl jsi v mládí hyperaktivitou? I odpočívat by se mělo umět.
P.S. Kdy se vracíš?

Anonymní řekl(a)...

Takhle aktivní nebývám ani ve všední dny.