čtvrtek, listopadu 15, 2007

Snídaně šampionů, večeře poražených?

Asi už jsem se zmínil, jak se změnili ve vězeňské kantýně. Pokud ne, tak vězte, že místo zdravé středomořské stravy servírované před dvěma roky, proložené tu a tam nějakou tou rybkou či mořskou potvorou nám tady servírují samé stejky s hranolkama, kuřecí stehna a podobné věci. Prostě jak doma, stejně jak v Garchingu i ve Vídni (ano, i řízek jsme tu měli). Takže narozdíl od minule tu nejspíš pěkně přiberu a v zimních Nízkých Tatrách potom nezmrznu, páč mne bude chránit tuková vrstva.

Ale vraťme se k té stravě. Jak jsem si tak pozoroval ta jídla, co nám servírují v kantýně a jak jsem tak očumoval jeden koutek vyložený ledem v supermarketu, napadla mě ďábelská myšlenka, že bych si někdy něco i sám uklohnil. No jo, problém je jak? - přece jen, postup aplikovaný na vánočního kapra nemusí být tím nejlepším způsobem, jak pohřbít lososa. A i když opravdu nepatřím k příznivcům greenpeace a vegetariánů, jsem zásadně pro důstojné zacházení se všemi živými tvory. I když jsou už po smrti. A tak jsem něco málo okoukal od Manuela a dnes přišel den D, odpoledne O, okamžil O' а já se pustil do díla.

Startujeme (nikoli ze San Francisca)

Přistáváme


No, jako večeře za 5,29Eur to celkem jde, ne? Teď je jen otázka, kdo umyje to nádobí...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

zásadně nesouhlasím s tím, aby u tak krásného lososa nebyly žádné komentáře - takže říkám nahlas: krásný losos :)
a ad přibírání přes zimu - je to prý přirozené. kvůli přežití. říkala doktorka z televize, že zima je nejhorší doba na dietu ;)

Anonymní řekl(a)...

Teda pěkně jsi se rozjel.
Ad přibírání - včera jsem stoupla na váhu a opět se zhrozila! Místo abych po dvou měsících poctivého cvičení kontrolovaně hubla, tak nekontrolavatelně tloustnu. A nemyslím si, že by ten přírustek na váze byl způsoben přeměnou tuku na svaly (soudě podle toho, že mi začnul u kalhot upadávat knoflík). Bohužel jsem došla k závěru, že to bude množstvím spořádaných čokolád a gyrosů v poslední době. Nějak mám poslední dobou žravou náladu. Asi ta zima, organismus se brání promrznutí.
Nicméně učinila jsem rozhodnutí, začít se zdravěji stravovat!
...Jo a hned potom objevila mamka v mrazáku cukroví z minulých Vánoc, které se musí sníst a spolubydlící uvařil guláš, který jsem musela ochutnat, abych neurazila...
Takže nepanikař, mnozí jsou na tom ještě hůř.