čtvrtek, září 10, 2009

Ústavní soud rozhodl...

...a z komentářů potrefených hus vyplývá, jak malý krůček (jestli vůbec nějaký) tato země udělala. A já si - přiznávám, po delší době - znovu kladu otázku, jestli v této zemi chci žít.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ježo řekl(a)...

Skromnosti? V jakých věcech? V materiálních? No problem - ale to není to, oč tu běží....

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
mates řekl(a)...

Julinko, já si teda myslím, že, pokud má Ježo něčeho přebytek, tak je to skromnost. Někdy bych to dokonce nazval sebepodceňování...

Skutečnost, že někteří nemají co mám já rozhodně nemusí (a neměla by) být důvodem, pro to, abych já už nic dalšího nechtěl.

Průser je (vracím se ke komentáři), že ono dnes snad není kam se odklidit - tím státním dirigismem a dementama na místech, odkud rozhodují o osudech ostatních je dneska prolezlá celá tahle nemocná planeta. Už ani ten Island není, co bejvalo, o Obavově Americe ani nemluvím...

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.