středa, srpna 19, 2009

Asi mě budeš mít za blázna...

Ahoj B.,

vím, že mě asi budeš mít za blázna, neboť je mi jasné, že ve tvém příspěvku jsi použil nadsázku, ale nedá mi to, abych nereagoval.

Vlakem ne, neboť tolik nakradeno zase nemám.


Nevím, jak si vyložit tuto větu, napadají mě dva způsoby. První: nakradl sis jen tolik, že můžeš jet jen autobusem. Druhý: lidé, co jezdí vlakem si na svoji jízdu nakradli. Pokud je pravdou ten první, tak bych Ti doporučoval, aby jsi nakradené vrátil a/nebo ses přihlásil na nejbližší služebně PČR. Protože mít kolem sebe lidi, kteří kradou, to prostě vadí. Pokud je pravdou ten druhý, tak Tě ubezpečuju, že jsem do Tater jel autobusem jen jednou (a to do ještě do Nízkých) a zároveň jsem si na všechny ty výlety poctivě vydělal. Ta Tvoje věta tak křivě obviňuje nejen mě, ale i všechny ostatní lidi, kteří si na svoje cesty vlakem nenakradli. A to taky vadí.

(Ano, můžeš namítnout, že logickou negací výroku "Nemám, (protože) nekradu." není výrok "Mám, (tudíž / protože) kradu.", nicméně lidská psychika se neřídí zákony logiky a podobné výroky jsou (dle mého názoru) pozůstatkem devastace morálky a hodnot během čtyřiceti let komunistické diktatury. Za pár měsíců to bude 20 let od listopadu 1989 - nemyslíš, že bychom měli s těmito (dle mého názoru) zlozvyky přestat?)

Přeju Ti příjemný výlet do Tater,

Ježo

Žádné komentáře: