úterý, prosince 04, 2007

Koupil jsem si robertka...

...a je krásný, modro-bílý. Když jsem ho tam strčil poprvé, tak jsem měl takový zvláštní pocit - ale poměrně rychle jsme se zkamarádili...

No, dobře, necháme perverzností a vybalím to na vás rovnou: pod tíhou důkazů a toho, že jsem se rozmlsal na čajíčcích s medem a citrónem jsem zblbl a koupil jsem si kartáček na baterky. Ale musím říct, že to funguje.

Když jsem se předevčírem ráno podíval na moje zuby, musel jsem uznat, že to není nic moc. A to přesto, že si zuby čistím minimálně dvakrát, spíš 3x denně, že mám kartáček z lékárny, že dbám rad švédských zubařů a cpu se zeleninou... Prostě, nic moc. A tak jsem zašel do Monoprixu a tak se dívám, že zkusím nový kartáček - a cenově mě zaujal zrovna onen zmíněný. Díval jsem se na to trochu skepticky, u pokladny jsem sám sobě říkal "no jo, chlapče, na stará kolena blbneš", jenže když jsem srovnal efekt čištění bez vibrací a s vibracemi, bylo to jasné na první pohled. Jen by mě zajímalo, jestli netrpí dásně...

Každopádně, zajímavá zkušenost. Možná bych občas mohl zkusit být méně konzervativní.

Žádné komentáře: