středa, října 19, 2005

Tak zase jednou, skoro po čtvrt roce...

Co se stalo? Nic moc zvláštního a přitom spousta věcí.

Žiju. Pořád.

Začal jsem číst, víceméně podle plánu edice Světová literatura Lidových novin. Občas sem tam nějaké to dílko vynechám, občas objevím nějaký ten literární skvost. Například Hlava XXII - po dlouhé době jsem měl strach pokračovat dál ve čtení.

Dnes ráno jsem vyhledal na bergsteigen.at nějaké trasy v Ennstálských Alpách (do kterých jsem minulý víkend chtěl jet - nakonec zvítězila varianta Krkonoše) a došlo mi, že dát si Peternpfad - horskou 2 free solo ohne Helm byla asi byla blbost (odkaz na Hesshütte). A jak jsem si tam tak listoval těmi výstupy, napadlo mě, že bych mohl sebrat nějaké své poznatky a zkusit napsat nějakého průvodce po českým zemím přilehlých Alpách. Přece jen, jsou to nejbližší velehory. Ach, zas ty moje grafomanské sny!

A další grafomanská perverze se točí kolem otázky, co je to filosofie... Mám si dát práci s tím, napsat něco k tomuto tématu?

Žádné komentáře: