čtvrtek, října 20, 2005

Jíst špagety

Dal jsem si v menze špagety. Dobré byly, to jo, ovšem když jsem si je objednával, tak jsem si nějak neuvědomil, jakým způsobem je budu jíst. A zrovna jsem si sedl skoro naproti slečně, která jedla opravdu civilizovaně, tak, jak etiketa praví, že se mají špagety jíst. Co mi zbývalo - pustil jsem se do boje. Na mne, člověka, který u maturity z angličtiny komisi vysvětloval, jakže se správně společensky jí palačinky a právě špagety, ten boj vypadal katastrofálně. Nicméně podařilo se - několik soust se mi podařilo sníst se vší (nemyslím to zvířátko) důstojností. Akorát mi po snězení špaget na talíři zůstaly minimálně dvě lžíce omáčky - přece se nesnížím k tomu, abych si je před jídlem promíchal a udělal z toho beztvarou hmotu!

Sečteno podtrženo: jíst špagety společensky je pěkná hloupost.

Žádné komentáře: