Koloušek je zákazník autobazaru. Považuji to za maximálně trefné. Jistě si snadno představíte to zcela bezbranné křehké nohaté plaché zvířátko s velkýma očima. Jedinou šanci pro kolouška v lese plném šelem představuje rychlý útěk a vám to doporučuji taky. Zákazník v autobazaru nemá o mnoho více šancí než koloušek v lese, pokud není odborníkem v oblasti automobilismu, nejlépe karosářem, motorářem a elektronikem současně, je vydán autobazarním zmrdům zcela napospas. Jsme u toho, jak trefně poznamenal jeden diskutující u původního článku, auto se v Czecholandu „musí umět kupovat“ a veškerá zákonná ochrana je zákazníkovi na pytel, stejně jako je pro kolouška irelevantní, že ta liška, co mu právě prokousla krk, loví na území přírodní rezervace.
-- Newspeak autobazarních zmrdů: Reloaded (www.dfens-cz.com)
...a přesně tak to i bylo. Prohlédl jsem si, dal si vysvětlit, jak je super, že z nablýskaného motoru nic neteče a že pauza 6 let a 80tis km v servisní knížce vlastně nic neznamená... a poděkoval jsem, vrátil se na tramvaj a docela dost zklamaný se vydal na cestu k domovu. Ach jo.
1 komentář:
Ahoj,
Ále, dva neúspechy predsa neznamenajú nič. Alebo áno???
Osobne si myslím, že najlepšie je neočakávať nič, potom sa človek nesklame.
Neboj, nájdeš. Držím palce... ;-)
Okomentovat