pátek, července 03, 2009

Pátek

Už přes tři týdny jsem bez šalinkarty. A docela to dávám - MHD jsem využil za celou dobu jen čtyřikrát - a zmokl jsem jen jednou, a to jsem byl stejně spíš mokrý od toho, jak mě nahodilo auto (jediné!).

Uzavřel jsem příměří se svým žaludkem. Já ho nebudu drážit a on nebude dráždit mě. V praxi to znamená rohlíky a černý čaj. Na kole ale stále jezdím.

O víkendu budu hlídat Cézara. Třeba konečně nafotím kytičky na Medlaňáku. Při té příležitosti jsem dostal dotaz, co dělá můj mladší bratr. Odpověděl jsem, že někde paří a podotkl cosi ve smyslu "mládí má zelenou". Nevím proč první asociace byla na onen zelený likér a druhá asociace na zelenou barvu obličeje člověka, který to přehnal s alkoholem.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

:-)))

Šalinkarta: v zdravom tele zdravý duch

Tvojmu žalúdku: chudák
Tebe: neboj, prežiješ

Brat: u nás doma sa tatko pýta mamky - "A kde je zase Maťo?"