úterý, května 19, 2009

Asi jsem už opravdu dospělý...

(...nebo alespoň maminka si to začíná myslet.)

Není to tak dávno, co byly všechny mé výlety do hor pečlivě sledovány a zvlášť ze strany maminky se mi dostávalo nejrůznějších poučení a výstrah - Spadne na tebe lavina!, Má přijít silný vítr! či univerzální A co když se ti něco stane?.

Kdeže jsou ty časy. Včera jsem se před maminkou zase jednou zmínil, dokonce i na možné riziko bouřek a následného zasažení bleskem jsem upozornil. Reakce? Jen doporučení: Koncem týdne mají být jakási vedra, tak si naplánuj dovču na tyto dny. Ať se nemusíš smažit v práci. Jako by neznala pojem "bouřky z tepla"!

(A tak trochu doufám a spoléhám na to, že mi alespoň šťastný návrat domů popřeje, nebo alespoň řekne, abych byl opatrný, protože tolik zodpovědnosti bych asi najednou neunesl.)

Žádné komentáře: