středa, dubna 19, 2006

105 minut behu a trapas v konferenci

To snad ani nemusi mit komentar.

Ale tak jo, tak já to okomentuju...

Jsem v Ondřejově. Vedoucí tu není. Snažím se psát práci, leč většina mých znalostí je vejde na dvě stránky formátu A4, což není až zas tak moc. A protože je venku hezky a já tady mám běhací boty, tak jsem se rozhodl, že se proběhnu. A tak jsem vyběhl.

2m - rozc žl. x č. - (č) - Černé Voděrady - po poli k Zvánovickému potoku - (zel) - Mlecí kameny - (zel) - rozc zel. x žl. x m. - (m) - Zvánovice - (m) - (nezn.) - (žl) - 2m

Vzdálenost nevím, trvalo mi to bez sekundy 1h 45m. A to jsem až na pár technických lahůdek pořád běžel - občas tempem šnečím, pravda...

Podle taťkovy tepovky jsem spálil 1260kcal... Ještěže tak, ráno jsem snědl skoro celou Studentskou pečeť. A průměrný tep byl 145/min, 1:22:32 jsem se držel v jakémsi pásmu, kterému vůbec nerozumím.

Ale bylo krásně. Nejdřív jsem konečně viděl geodetickou observatoř Pecný. Potom jsem se svalil do údolí Zvánovického potoka, kde bylo blato a v něm spousta ještě nerozkvetlých kytek. A potom podél potoka Mlecí kameny, ve stráni možná i nějaká stěnka... A potom ta příjemná únava...

Prostě - stálo to za to! Doporučuju... (teda až na ty puchýře - to by jeden neřekl, co můžou způsobit měkké boty... Na pravém ukazováčku a prostředníčku mám puchýř průměrné velikosti na vrchní straně prstu, na levém ukazováčku krvavý megapuchýř zepředu... Vážně jsem se nestačil divit...)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nezasvěcené bude asi zajímat ten trapas, když už jsi je tím nadpisem tak navnadil...

Anonymní řekl(a)...

že jo, taky jsem se zlomyslně těšil...

Anonymní řekl(a)...

AKTUALIYACE?!